wtorek, 1 lipca 2014

Malinowe usta! Maybelline‎ numer 904 + mój materiał dla TVN

Ostatnio moim hitem letnim jest szminka w kolorze 904 z firmy Maybelline. Otrzymałam ją już jakiś czas temu, ale że nie mam zbytnio czasu na jakieś szczególne malowanie ust, to grzecznie leżała sobie na półce czekając na swoją kolej. Szminka ma odcień różu+maliny. Jest bardzo, ale to bardzo mocno napigemntowana. Kolor utrzymuje się kilka godzin na całych ustach, co dla mnie - osoby, której nie chce się co kilka minut zerkać w lusterko, czy z make-upem jest wszystko ok, to bardzo istotna wiadomość. 
Kolejna ważna rzecz - nie wysusza! Hurra!!! Nie mam uczucia spierzchniętych ust, nie ma wysuszonych skórek, które mogłaby podkreślać, są za to piękne usta! Szminką jestem zachwycona, mam zamiar sprawdzić wszystkie najnowsze kolory tej marki. Czekajcie na kolejne recenzje!
A Wy, jakie szminki polecacie?








Zapraszam Was również do obejrzenia mojego i Lizy Taste materiału stworzonego dla TVN. <<<KLIK>>>


Guuuffy

23 komentarze:

  1. śliczny kolorek ma szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcień, uwielbiam takie! ♥ :)

    PS. Również obserwuję Twojego bloga, już od pewnego czasu ;))
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą sama i także mogę ją polecić:)
    zapraszam do mnie -> http://invaluaaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj,tak to coś dla mnie :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. mam teraz taki kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. PIEKNY KOLOR
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/la-stallasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek tej pomadki :)

    Obserwuje !

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podbijam! Świetne szminki :) Gama kolorów też jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ładny, ale dla mnie chyba za krzykliwy ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię szminki z tej serii, mam dwa delikatne kolory i sprawdzają się idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym kolorze *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. jeej musze to wyprobowac! ide w sierpniu na wesele i szukam czegos fajnego o mocniejszym kolorze, niz naturalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor:) Jestem ostatnio maniaczką mocnych i nasyconych barw na ustach z chęcią wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie kolorki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej ale piękny!
    zdjęłam aparat z zębów więc czas na uśmiech i testowanie szminek :D haha

    pozdrawiam,
    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor, wszelkie odmiany różu to mój ulubieniec wśród pomadek :)

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba miałam kiedyś ten albo podobny odcien ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki naturalny efekt. Podoba mi się taki kolor szminek. Mam w podobnym kolorze wykonane usta ale na stałe tj. permanentnie. Pani Aleksandra Górecka świetnie dobrała mi kolor do karnacji i wykonała usta. Moja rodzina mnie w pierwszej chwili lekko nie poznała he he bo takie ładne i pełne usta mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny! Pamiętaj żeby mnie ZAOBSERWOWAĆ:)